Friday 27 June 2014

Thank you!

Good Morning dear followers! 

I hope your week has been good and that you have some exciting plans for the weekend  


For me 18 days to go! I almost can't believe that in nearly two weeks time I will be boarding ferry to France. I will update you in the next few days how I'm doing with my preparation.




For now I would like to say BIG thank you to ALL of you who already donated money to my cause. I so far raised £250 (cash in hand/bank) and I have few sponsorship declarations. I also received some books (Polish books) with author’s autographs from the distributor Play Media. They are available to you on an auction which is happening on facebook now. There are also donation boxes in two Portsmouth Polish Shops (Fajny Sklep and Maya) if that's more easy way for you to put few coins in. Please, Please do to help us run a better school. THANK YOU!



Dzień dobry! 


Witam wszystkich i mam nadzieję, że tydzień minął Wampomyślnie i mam nadzieję że weekend zapowiada się ekscytująco 

18 dni do rajdu! Nie chce mi się wierzyć, że już prawie za tydzień będę na promie do Francji. Jeszcze wciąż tak dużo do przygotowania. W ciągu kilku kolejnych dni napiszę na jakim jestem etapie.


A na ten moment  BARDZO serdecznie 
chciałabym podziękować wszystkim, którzy do tej pory przekazali pieniążki na mój cel. Na ten moment zebrałam £250 (w gotówce/w banku) i mam także kilka deklaracji sponsoringu. Otrzymałam także dotacje w postaci książek z podpisami autorów od dystrybutora książek Play Media. Książki są dostępne do kupienia na aukcji na facebooku do 18go lipca. Także w dwóch polskich sklepach w Portsmouth są wstawione skarbonki oznaczone moim i logo szkoły, do których można wrzucać pieniążki. Bardzo proszę o wsparcie! Dziękuję bardzo!






THANK YOU! / DZIĘKUJĘ

No comments:

Post a Comment