Monday 21 July 2014

I did it!

It's going to be a very short post just to let you know that I did complete my challenge :-) I cycled solo, unsupported about 250 miles in 3 days. I cycled from Caen in France to Paris in two days and from London to Portsmouth in one day. It was an amazing journey. Easier in some places and harder in others but overall I surprised myself. It didn't feel a struggle at any point, I enjoyed it so much and it has left me with a great feeling of achievement :-)

I would like to apologize for lack of updates. Whilst on the trip I was only sending short messages to Facebook and at the weekend I was recovering! I will write a story of my adventure, but unfortunately I'm not one of those writers to whom words just flow and I always do need a bit of time to put words together, but I will try my best not to take too long.

Up to this point I have collected over £900 (excluding money from the Polish Shops).  However it's not too late to still donate. Message me or use the donate button or bid on an item in the Facebook auction.  THANK YOU!

Udało się! Zrobiłam to! Przejechałam prawie 400 km w trzy dni. Przepedałowałam z Caen we Francji do Paryża w dwa dni a później z Londynu do Portsmouth w jeden. Była to wspaniała podróż. Było łatwiej i trudniej ale całościowo zaskoczyłam sama siebie. Cała wyprawa była przyjemonością i dała mi poczucie osobistego zwycięstwa. :-)

Chciałabym także przeprosić za brak bierzących informacji na blogu. Z wyprawy wysyłałam tylko krótkie wiadomości na Facebooka a w weekend, po powrocie, musiałam zregenerować siły. Relację z wyprawy napiszę jak najszybciej mi się uda. Jak już może wspominałam pisanie nie jest moją mocną stronę i zazwyczaj zajmuje mi trochę czasu ale napiszę na pewno. :-)

Do tej pory zabrała trochę ponad £900 (nie licząc pieniędzy ze sklepowych puszek). Jednak nie jest za późno jeśli ktoś chciałby jeszcze dołożyć się do mojego projektu. Można kontaktować się ze mną, skorzystać z donate button na blogu bądź wylicytować którąś z pozycji na facebooko'wej aukcji. Zapraszam i DZIĘKUJĘ!















3 comments: